JAMMER

Jammer.....zo maar een woord wat er in mijn gedachten opkomt deze week.

Er over nadenkend slaat dit woord toch op de vele gebeurtenissen in mijn leven de  afgelopen week. Ik zal hier mijn zeer persoonlijke gevoelens met jullie delen.


Een gigatisch gezellig feest heb ik gegeven voor alle DJ’s en Ladies op een stralende zaterdag waarvoor de eerste gasten arriveerden al de vrijdag ervoor. Jammer.....dat er vlak voor die dag afzeggingen waren......jammer ……. dat er op de vrijdagavond misbruik is gemaakt van de zender. Jammer …… dat dit toch een beetje de feestvreugde beïnvloede. Maar ondanks dat hebben we een super gezellige bijeenkomst gehad. De hapjes en drankjes gingen er goed in. Na een goede nachtrust waar voor iedereen een slaapplaats was geregeld schoven we aan het ontbijt waardoor deze gezelligheid werd afgesloten op gepaste wijze. 

Jammer …… dat ik die zondag een noodkreet om hulp kreeg van onze zoon waarna we 3 slapeloze nachten en helse dagen hebben moeten doorstaan en overleven. Over gevoelig voor een psychoses is de diagnose Jammer......maar hierdoor moesten wij besluiten vorige week geen uitzending te draaien voor Gigantenteam. Gelukkig ….. op de dag voor mijn verjaardag was de rust wedergekeerd en waren wij wel toe aan een luchtig feestje om onze gedachten te kunnen verzetten. Dinsdag 2 juni met mijn allerliefste vrienden om me heen gingen we aftellen naar mijn verjaardag. En ooohhh zo jammer telden de DJ’s niet met mij mee. Geen verjaardagsshow tot 0:00 uur. Heel erg jammer ..... Prinses was daardoor wel aangeslagen en dik teleurgesteld. Een traan werd weggepinkt eerlijk gezegd viel me dat erg zwaar maar werd ik even op mn plaats gezet. Ik regelde toch ook menig feestje voor anderen, voelde me hierdoor best in de steek gelaten daar op het moment dat IK het eens zo nodig had. Ik vraag nooit, klaag nooit maar wilde dit toch kwijt. Na jammer komt dan de volgende vraag ....Waarom? ..... ja daar zal ik vast geen antwoord op krijgen maar weet ik wel dat ik een stapje terug doe en terughoudend zal zijn met een helpende hand en het organiseren van bijzondere momentjes.


ZOOOO JAMMER!!

Reacties

  1. zo herkenbaar, ...altijd voor anderen klaar staan en dan tot de vaststelling komen dat men je... vergeet. Leven is nemen maar ook geven..; en het is niet om iets te geven om iets terug te krijgen... al was t een knuffel... het gebaar telt... de waardering dat men iets kreeg en je toch een kleinigheid ...terug geef... zo jammer voor je... knuf van me

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach ja en zo wordt er meer kapot gemaakt dan nodig! Dankjewel voor je lieve woorden!

      Verwijderen
  2. Sommigen zien vriendschap zoals een hele grote taart, waarvan ze steeds kunnen eten
    Maar wanneer het op is …zie je niemand meer
    Graaiers zullen er steeds zijn !!!
    Friends ? Just an illusion !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt vervolgens volgt Carma die komt altijd terug 😊

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dank voor uw reactie dit wordt zeer gewaardeerd. 🙂

Populaire posts van deze blog

Maart!

Altijd

LEVENSSTIJL