Coronaperikelen


Wederom zitten we in een lockdown.

Corona grijpt om ons heen wat toch wel beanstigend is.


Vaccineren zou de oplossing zijn maar wie zegt mij dat we hierdoor geen levensbedreigende ziektes oplopen. En dan nog maar niet te spreken over de geruchten dat als je het vaccin niet neemt je dan nergens aan mag deelnemen. 


Vroeger héél vroeger droegen mensen een ster en werden zij ook beperkt in hun vrijheid en uiteindelijk zelfs uitgeroeid. 


Waar gaan wij heen? Krijgen wij ook een etiket of sticker bij weigering en worden we afgevoerd naar 1 of ander kamp?


Dit zijn gedachten die me bezig houden en hoe meer ik er over nadenk hoe moedelozer ik er van wordt. 


Aan de andere kant zet ik deze gedachten maar snel opzij en geniet van wat er nog wel is. Samen zijn met een kleine groep vrienden, met het gezin gezellig eten en via de digitale snelweg contact zoeken met dierbaren ver weg. Beeldbellen, chatten, wat een prachtuitvinding.  


Ik wens een ieder veel wijsheid in de aanloop naar kerst. Doe voorzichtig, stay safe en geniet van alles wat nog mogelijk is in de hoop op een positief einde van deze ellende

Reacties

Populaire posts van deze blog

Altijd

Maart!

Webradio www.Gigantenteam.nl kennismaking