Goede voornemens

Morgen vieren we oud en nieuw en menigeen is bezig goede voornemens te verzinnen voor het nieuwe jaar. Goede voornemens alsof je niet elke dag een beter mens en persoon kan en wil zijn. Waarom zijn we ineens te dik op 31 december, wil men stoppen met roken of minder alcohol nuttigen per 1 januari, meer bewegen en is het dan juist de tijd om relaties te verbeteren en een beter mens worden. 


Vol goede moed gooien mensen het roer om. En zo blij als we zijn wanneer  dit een paar dagen volgehouden wordt komen we vervolgens aan op 18 januari 2021 ....  de blue monday . Dit zou de meest depressieve dag van het jaar zijn.....en waarom? Omdat de doelstelling van goede voornemens niet is gelukt. 


Wat een fantatisch initiatief toch die goede voornemens.....met een schone lei het nieuwe jaar in om vervolgens een super depressieve maandag te beleven. 


Waarom doen mensen dit zichzelf aan en waarom is dit ooit verzonnen ? ik heb er geen antwoord op. Als menselijk kuddedier heb ik er ook 1 Mijn goede voor nemen voor 2021 is om van elke dag een positieve dag te maken, lief te zijn voor andere mensen en veranderingen in mijn leven aan te brengen wanneer ík er klaar voor ben.... welke dag van het jaar dan ook. 


Ik wens iedereen een gezond, stralend, mooi, liefdevol en positief 2021 met veel happy days wees blij met je zelf zoals je bent en leef je leven zoals jij je er het prettigst bij voelt. Verander niet voor een ander en gun ieder mens geluk, liefde en respect. 


Fijne jaarwisseling lieve luisteraars!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Altijd

Maart!

Webradio www.Gigantenteam.nl kennismaking