December


Sinterklaas ligt alweer achter ons en over 15 dagen begint kerst.

Buiten is het  koud de winter is in gang gezet en binnen maken we het gezellig. Tenminste dat is de bedoeling. Bij ons staat alleen een kerstboom en iets meer kaarsjes dan normaal. Verder kom ik niet dit jaar. De inspiratie ontbreekt door de gebeurtenissen van dit jaar. De corona gooit voor mij en bij velen roet in het eten. 


Na alles gegeven te hebben ben ik door deze ellende mijn zo geliefde baan verloren en zijn er veel vrijheden afgenomen. uitgaansgelegenheden zijn dicht, niet op bezoek kunnen bij dierbare vrienden in het buitenland, niet even zomaar spontaan er op uit. Drama voor deze prinses want dat zijn dingen die ik juist zo graag doe. 


2020 wat een vreselijk jaar! Een depressie sluipt er in maar met een goed geboetseerd masker van make-up kan ik het verbergen. Alleen dierbaren die me Echt kennen merken dat ik anders ben. Ik doe mijn uiterste best en zet de schouders eronder maar bij alles wat ik denk en doe ben ik beperkt en vraag ik mezelf af of ik er wel toe doe. 


Beperkt in de vrijheid die voorlopig nog lang niet terug zal komen. Ik worstel om deze gedachten om te zetten in een positiever perspectief. 


En dat lukt stap voor stap. Dankzij mijn geweldig mooie lieve gezin en de allerliefste vrienden en vriendinnen. 


Aan dit korte lijstje kan ik inmiddels toevoegen het Gigantenteam ! Ik ben erachter: Muziek is mijn uitlaatklep en dat het contact met luisteraars en mensen in de chat mijn leven elke dag een beetje meer kleur geeft



Dank aan allemaal...stay safe! Samen staan we sterk.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Altijd

Maart!

Webradio www.Gigantenteam.nl kennismaking