Altijd

Deze week heb ik de spiegelplaat mogen uitkiezen voor onze radio zender. Ik heb gekozen voor het nummer Altijd van Jan Smit, Gert Verhulst en James Cook. 


Dit nummer geeft aan hoe ik zelf in het leven sta naar de mensen die me lief zijn.

Altijd daar zijn voor elkaar als het nodig is. Zijn er zorgen groot of klein Prinses zal er altijd voor je zijn. 


Wel zit daar de voorwaarde aan dat de ander daar ook is voor mij in moeilijke tijden want het moet immers van twee kanten komen. Ik wil me namelijk ook wel eens verschuilen achter een vriend of vriendin. Gelukkig ben ik gezegend met een aantal mensen om me heen waarbij dat kan. 


Wanneer het gevoel goed is sluit ik mensen voor eeuwig in mijn hart en wat voelt het toch fijn om geliefd te zijn en wat is het mooi om lief te kunnen hebben.


Altijd daar zijn voor elkaar door dik en dun samen door dezelfde deur. Een deur naar betere tijden van genieten en plezier maken lief en leed delen waardoor je uiteindelijk stevig en positief in het leven staat. 


Je hebt echt niet veel nodig gelukkig te zijn. Gezondheid....liefde en vrienschap is de basis voor een mooi leven en daar teken ik voor,.....voor Altijd!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Maart!

Webradio www.Gigantenteam.nl kennismaking