Tijd

Vandaag is het 10 februari 2021, en zitten we midden in de winter. De wereld is wit en het vriest dat het kraakt. Wie had gedacht dat we deze periode nog mee gingen maken na een zachte decembermaand.


Ik zelf wordt niet al te vrolijk van een wit landschap en houd meer van groen en kleur om me heen. Verstopt is deze kleurrijke wereld net als ik onder een witte winterdeken. Nederland lag hierdoor een aantal dagen op zijn gat. 


Alsof we nog niet genoeg te lijden hebben van de corona ellende gooit koning winter extra roet in het eten.  Dit doet mij nóg meer verlangen naar de vrijheid die nu dubbel zo ver te zoeken is.


Vandaag is het 25 jaar geleden dat onze jongste dochter ter wereld kwam. Toch een mijlpaal, een kwartje maar helaas mogen wij ook deze mijlpaal, zoals zovele het afgelopen jaar, niet uitbundig vieren.  Officieel mogen we om beurten een kopje koffie of een borrel halen. Schema is opgesteld en daar kan niet van afgeweken worden anders komt ze niet uit met de tijd want om 21:00 uur moeten we allen immers thuis zijn.


Tijd ...... wanneer krijgen we dit weer terug,.....tijd om te genieten van alles en iedereen om ons heen zonder na te hoeven denken wat de gevolgen zijn.


Tot die tijd wens ik ieder, ook al raakt het op, nog dat beetje geduld

Reacties

Populaire posts van deze blog

Altijd

Maart!

Webradio www.Gigantenteam.nl kennismaking