Vriendschap


Het is al weer februari en we krijgen nog een winterse nasleep want de voorspellingen zijn sneeuw en ijzige kou.

 

Ondanks de kou is het warm bij Prinses, warm in mijn hart omdat ik omringd ben door lieve vrienden. Hartverwarmende berichtjes, gedichtjes ontvang ik de laatste tijd.

 

Vrienden.......het is zo waardevol om ECHTE goede vrienden te hebben waar je lief en leed mee kan delen. Waar je op kan bouwen en die altijd daar zijn in tijden van vreugde en verdriet. Vrienden komen vaak onverwachts op je pad. Het ontstaat vaak met een praatje en als de klik daar is kan daar iets heel moois uit voortvloeien. En heb je dan zo'n bijzondere vriend die een partner treft waar de klik ook nog eens goed mee is dan geeft dat extra vreugde.

 

Ik ben gezegend met goede vrienden, verspreid over het hele land en zelfs daarbuiten. Onvoorwaardelijke liefde hebben wij voor elkaar en ook zij kunnen altijd bij mij terecht 24 uur per dag.

 

Diepe vriendschappen zijn van langdurige aard. Uiteraard zijn er ook wel eens meningsverschillen en periodes dat je elkaar weinig ziet. Maar bevriend als we zijn komen we daar weer uit en weten we van elkaar dat we er zijn voor elkaar.

 

Vriendschap is iets wat ik iedereen zo gun. Het verrijkt je leven en bezorgt zoveel meer liefde en plezier. Ik hoop dan ook dat iedereen die deze blog hoort of leest net zo gezegend is als mij en daar kracht uit kan putten.

 

Bedankt lieve vrienden ik ben dankbaar jullie te kennen en hoop dat we nog veel mooie jaren tegemoet gaan.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Altijd

Maart!

Webradio www.Gigantenteam.nl kennismaking