FEEST!

 Wie heeft er nu geen zin in een feestje. Na een jaar opgesloten te zitten vanwege dat ellendige virus wordt het hoognodig tijd jezelf weer eens te laten gaan. En het mag....eindelijk onder een aantal voorwaarden.  De terrassen zijn weer open en je mag een tuinfeest op je eigen terras geven voor maximaal 30 personen wanneer je afstand kan houden óf bij elkaar kruipen wanneer een vaccin gezet is of je reeds corona hebt gehad waardoor je immuunsysteem in werking is gezet. 


Na lang uitpluizen, plannen, alle coronamaatregelen op een rij gezet te hebben hebben we groen licht .


Het kan weer! Aanstaande zaterdag is het zover dan gaan de DJ’s en Ladies samen met hun partners van het gigantenteam elkaar ontmoeten op mijn eigen georganiseerde coronaproof tuinfeest!  Met de zender op Non Stop hebben we allemaal een dagje vrij gekregen van onze radiobaas. Uiteraard is ook hij van de partij.


Vol enthousiasme en spanning kijk ik er naar uit. Blij dat ik een feestje mag geven maar ook gespannen omdat ik nog niet iedereen in levende lijve heb ontmoet . In de chat met de webcam aan hebben we menig feestje met succes op afstand gevierd. 


En nu live ...... zou die klik dan ook daar zijn of zal het toch niet zijn zoals je verwacht. Ik denk dat het team wat aanwezig zal zijn met deze zelfde gemengde gevoelens naar ons afreist. Helaas zijn onze Lady Evi en DJ Eduwardo niet van de partij maar die zullen wij ongetwijfeld bij een volgend evenement ontmoeten.


De meeste aanwezigen zijn inmiddels gevaccineerd en een aantal zijn coronaimmuun het enige wat nog in de weg kan zitten is het weer. Maar de voorspellingen zijn goed de zon zal schijnen en wordt er voorspeld .... 22 graden.....


Ik verheug me erop en samen met mijn eigen DJ Bertolly verwelkomen wij vol enthousiasme onze collega’s: DJ Hans en zijn Corrie, DJ Kroontje met Lady Marina, DJ Chris met zijn Bea, DJ Eric met DJ Toetsie en onze nieuwste aanwinst DJ Willem...... Let’s Party !


Wordt vervolgd....

Reacties

Populaire posts van deze blog

Maart!

Altijd

LEVENSSTIJL