TIjD VAN LEVEN

Tijd van leven hoe lang is dit men gegeven? Alweer een vraag waarvan het antwoord nergens te vinden is. 


Zoals mijn spiegelplaat vertelt kan elke meter de laatste zijn. In een tijdsbestek van een vingerknip, oogknipper, of seconde kan het zomaar afgelopen zijn. Bizar toch en wie bepaalt dat? Kies je er zelf voor, word je ziek, doet een ander je iets aan, bezwijk je aan een noodlottig ongeval of is je lichaam gewoon op.


Is het toeval of bepaalt het lot je leven. Hierover kan je uren discussiëren want we weten het allemaal niet. Studies en wetenschappers kunnen dit vraagstuk ook niet ontrafelen.


Kippenvel bezorgt mij het nummer van Tino Martin en Maan. Zet me weer te denken over het leven. Of is het overleven wat we doen?  Ik kom tot het besef dat het tijd wordt voor Prinses en ik van het resterende leven moet gaan genieten. Kies ik voor mezelf en mijn partner. Hou ik van de dierbare mensen om me heen en geniet van de tijd die wij samen hebben. 


Want:

Elke meter kan zo maar de laatste zijn!


Liefs Prinses x

Reacties

Populaire posts van deze blog

Maart!

Altijd

LEVENSSTIJL