EEN VRIEND IN NOOD

Dit keer is mijn blog gericht aan een voor mij zeer dierbaar iemand. Ik noem geen naam Maar denk dat de boodschap voor mijn vriend duidelijk is. Dit keer in rijmvorm omdat ik weet dat ik daarmee de gevoelige snaar raak…..:


EEN VRIEND IN NOOD


Ik zie een blik in je ogen…..vol zorgen, pijn en verdriet,

Maar erover praten, lieve vriend, dat doe jij niet.


Hoever moet het komen totdat je eindelijk ziet dat het niet vanzelf overgaat,

Lieve vriend de pijn die jij nu bij je draagt gaat straks nog over in haat.


En kan jij dan wel die woede kwijt,

op een manier die jou later niet spijt.


Jij bent de goedheid zelf aan wie van alles wordt beloofd,

Dus kan jij Confrontaties aangaan met opgeheven hoofd,


Iemand die je dierbaar is, is je  afgenomen, en net hersteld van die vreselijke pijn,

Wordt er misbruik van je gemaakt hoe erg toch kunnen familie en zogenaamde vrienden toch zijn.


Maar lieve vriend mijn deur staat altijd voor jou open,

Voor een knuffel, een gesprek of om een stuk langs de zee te lopen.


Ik hoop dat ik het nog mag beleven,

Dat jij het verleden een plekje kan geven.


Wij lachen samen veel maar huilen ook  ….. van geluk en van verdriet.

Delen onze pijn maar deze is zo gemakkelijk nog niet.


Mijn hulp is daar vriend, en ik hoop dat je deze aanvaard,

Zonder schaamte want onze vriendschap is zoveel waard.


Ik ben daar voor je tot in de dood,

Want niks is erger dan een vriend in nood!


Liefs Prinses x

Reacties

  1. Na het terug lezen kwamen dan toch de traantjes jij kent mij ook door en door he kwam techtstreeks uit je hart en dat doet wat met mij nogmaals hartelijk dank dikke knufff x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dank voor uw reactie dit wordt zeer gewaardeerd. 🙂

Populaire posts van deze blog

Maart!

Altijd

LEVENSSTIJL