HAPPY

een gevoel van geluk wat je overspoelt. Met stralende ogen en beide benen op de grond door het leven gaan. Het heeft even geduurd maar voorzichtig keren de zonnestralen terug. De knop gaat om met af en toe nog een kleine blik naar het rottige verleden. Met mooie vooruitzichten richt ik me op de toekomst “wat geweest is, is geweest’ ! 


Klinkt als makkelijker gezegd dan gedaan ….. en dat is ook zo want hoe anders stond ik vorige maand in het leven. Zo heftig dat ik er eigenlijk geen zin meer in had. 


Maar nu …… na veel knokken, doorpakken en mezelf schopjes onder de billen gegeven te hebben is het gevoel inmiddels 80% gedraaid. Bijna ben ik er weer ……. helemaal. 


Wat ik hiermee wil zeggen is dat het leven de moeite waard is. En wanneer je dan diep gezonken bent, grijp dan elk lichtpuntje aan en worstel je door de weg naar dat Happy gevoel.


Hoe mooi kan het leven zijn voor jou, voor mij, voor iedereen! 


Happy,…… love it!


Liefs Prinses x

Reacties

Populaire posts van deze blog

Maart!

Altijd

LEVENSSTIJL