OUDER WORDEN

Ouder worden daar ontkomen we niet aan. De tijd vliegt voorbij en voor we het weten surfen we in een sneltreinvaart de jaren door. 

Zo was ik 30 met een druk jong gezin waar ik tijd te kort kwam om het leven bij te houden. En zo ben ik alweer 53  en alweer 1 jaar oma van een prachtige kleine prinses, heb alle tijd van de wereld en geniet van hele andere dingen die het leven biedt.


Ouder worden wij allemaal rimpeltje hier, rimpeltje daar en ALLES werkelijk álles gaat hangen. Van oogleden tot geslachtsdelen van onderkin tot blubberbuik. Hierbij groeien we ook aan alle kanten letterlijk en figuurlijk. Als we niet oppassen  dijen we uit  naar een paar maatjes meer en groeien in onze hersenpan want  ze zeggen immers dat wijsheid met de jaren komt.


Er zijn mensen die problemen hebben met het ouder worden. Ik niet…. ik geniet van alles en iedereen om me heen. Van mooie momenten groot of klein. Leef met de dag in het hier en nu, dus al die lichamelijke ongemakken neem ik voor lief. Ik hoop een verschrikkelijk oude oma te worden, denk aan mijn levensmotto en ben en blijf wie ik ben. 


Want……ieder mens is aantrekkelijk door de charme van zijn gebreken…


Op naar de ouderdom!


Liefs Prinses x

Reacties

Populaire posts van deze blog

Altijd

Maart!

Webradio www.Gigantenteam.nl kennismaking