LAAT MIJ MAAR LEVEN

Van Nigel Andrews. Dat is het spiegelplaatje van deze week wat ik heb uitgekozen. Heerlijk nummer met een tekst die mij erg aanspreekt. Leef je eigen leven en trek je van een ander niks aan. Laat ze lekker praten ga je eigen gang niets moet en alles mag.


Heerlijk als je zo in het leven kan staan. Maar helaas er zijn altijd factoren en oordelen van mensen dat je jezelf tóch niet helemaal vrij voelt in je doen en laten. Je maakt mij niet wijs dat er werkelijk mensen zijn die overal maling aan hebben. Kijk maar bijvoorbeeld naar de maatregelen die het Kabinet ons weer oplegt. Je kan d’r maling aan hebben maar is dat wel verstandig? Ik denk toch echt wel dat de meeste mensen de kudde achternagaan en in ieder geval 1 regeltje naleeft. 


Maak vandaag en morgen al je dromen waar want geluk begint nog altijd bij jezelf. Ook zo’n heerlijke regel die je zelf in de hand hebt. Ook dit is niet de realiteit. We kunnen alleen maar ons best doen en hopen dat je dromen geen bedrog blijken te zijn.


Wat ik met deze spiegelplaat wil zeggen:

Ik wens iedereen een leven zoals hij of zij alleen dat zelf wil waarin alle dromen werkelijkheid zullen worden.  Ik doe mn best in ieder geval doen jullie mee??


Liefs Prinses x

Reacties

Populaire posts van deze blog

Altijd

Maart!

Webradio www.Gigantenteam.nl kennismaking