TOEVAL BESTAAT NIET

 Toeval bestaat niet. Tenminste niet voor mij. Ieder mens staat daar anders in natuurlijk maar ik ben er heilig van overtuigd dat je hele leven al is uitgestippeld op de dag dat je geboren wordt. Je doel staat vast, je lot is bepaald. Alleen de manier waarop je dat einddoel haalt bepaal je zelf. Je bent immers altijd bewust of onbewust op zoek naar de personen die je daarbij helpen. 


Vele mensen komen op je pad van kleins af aan. Familie, buren, klasgenoten, docenten, collega’s, kennissen en vrienden. Of zelfs zomaar een voorbijganger die je lot kan bepalen. Ik denk dan ook dat er een klein stemmetje ergens in je brein verstopt zit die jou dwingt te handelen zoals je doet om dat doel te behalen. 


Want hoe kom je er op, zoals in mijn geval, zomaar eens een chatbox in te gaan om de liefde van mijn leven te ontmoeten. Of een caravan aan te schaffen, om op een camping je allerbeste vriend te leren kennen. Of dat mijn partner zomaar iemand op zijn werk leert kennen die als een zoon voor mij is. Dat wordt toch ergens gestuurd…..


Wat is ons doel, wat is ons lot? Van de leuke fijne dingen genieten we en die worden omarmd. Maar als er tegenslagen komen vraag ik me weer af wat daar dan weer het doel van is.


Vragen, vragen, vragen waar we maar niet te lang bij stil moet blijven staan. Gekmakers zijn het.


Ik leg me erbij neer en zie wel waar het lot me heenvoert. 


Zet je toch weer te denken……….


Liefs Prinses x

Reacties

Populaire posts van deze blog

Altijd

Maart!

Webradio www.Gigantenteam.nl kennismaking