VERANDERING

Vandaag weer dit, morgen weer dat en volgende week is zo maar weer alles anders. Veranderingen vinden elke dag plaats. En dat is goed want we moeten immers vooruit. Wanneer er geen veranderingen in je leven plaats vinden sta je stil. Dan kom je geen stap vooruit en blijf je hangen in het heden. Of je valt zelfs terug in je oude patroon. Dan hol je achteruit. 


Deze Prinses houdt van verandering. Dat is ook weer duidelijk geworden deze week. Geen blonde verschijning meer maar veranderd naar vurig rood. Temperamentvol als ik ben past die kleur me als een jas. Het voelt als een nieuwe start in een nieuw seizoen. Geef wat kleur aan je leven… dat is wat ik op deze manier heb gedaan. 


En zo verandert er zoveel en noem ik vandaag de website van ons Gigantenteam. Bij toeval? of was dit voorbestemd…….vloog de website eruit juist op het moment dat onze eigenaar naarstig op zoek was om ons imago in een moderner jasje te steken. Na de website, zo enthousiast als DJ Kroontje is, hebben wij vandaag een nieuwe chatroom. Verandering, kijk vooruit en ontdek nieuwe dingen. Top Vriend Kroont wat ben ik trots op jou!!!


Toch ben ik me er ook van bewust dat verandering niet altijd een verbetering hoeft te zijn. Dus wil ik nog een tip meegeven……


Als je iets verandert…….bedenk je dan twee keer dat niet alles zomaar weer teruggedraaid kan worden. 


Wees niet impulsief……en bij twijfel NIET doen!


Liefs prinses x

Reacties

Populaire posts van deze blog

Altijd

Maart!

Webradio www.Gigantenteam.nl kennismaking